2012-11-02

Nano dag 2

Jag har bestämt mig för att mitt Nano-projekt inte är 50 000 ord, för det är längre än den här berättelsen behöver vara. Det betyder att jag inte deltar i Nano "på riktigt", men vem bryr sig egentligen, huvudsaken är att få skriva tillsammans! Mitt mål är alltså 37 000 ord, och det betyder 1233 ord per dag.

Idag har jag lyckats mycket bättre än igår, 1630 ord. Men i och med att jag bara nådde halva ordmålet igår är jag fortfarande  219 ord efter. Tyvärr är jag nu så hungrig att lunchen kallar, men med lite tur får jag ihop resterande ord i eftermiddag.

2247 / 37000
(6.07%)

6 kommentarer:

  1. Amen det är fint! Varför är ditt mål just 37 000 ord? Alltså vad betyder just det? Nyfiken undrar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett ganska random mål. Känns lagom, bara. För en berättelse riktad till yngre läsare. Få se vad det sist och slutligen blir, det vet jag ju inte ännu.

      Radera
  2. jeij, 3144! Nu kan jag andas ut och kanske skriva på det som är mitt riktiga skrivprojekt. Men shit vad roligt! :)

    SvaraRadera
  3. och jissus så svårt att bevisa att jag inte är en robot! jag blev redan orolig över om jag är det, utan att jag märkt det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland slutar man vara robot först vid åttonde försöket, Jolin.

      Radera
    2. Du är nog en hubot. Det är bara att erkänna. Men way to go Jolin!! Är det inte skojigt med Nano?

      Radera