2012-11-28

Julmyser i smyg...

Jag ägnar pausdagarna (innan jag tar mig an redigeringen) till att besvara mejl, betala räkningar och städa pappershögar. Det var bra att jag gjorde det: i dem fanns det räkningar som snart förfaller. Jag hittade också mängder med pluspoängskuponger. De kommer bra till pass före jul.

Ja, och så har jag sorterat julklappsförrådet. Jag har nästan för många klappar redan :-) Julmusiken spelar i vardagsrummet och ute faller snö. Jag kan knappt bärga mig till helgen då jag skall adventspynta! Nu får jag nöja mig med att städa, så blir det inte så mycket av den varan på helgen.

I eftermiddag får jag nog gå ut och leka i snön med sonen.

2 kommentarer:

  1. Har det faktiskt kommit så mycket snö där??? Gudskelov inte i Nordsjö, ännu. Hann få bilen tvättad och under täcke, fast ett tunntunt lager snö redan lagt sig på den.

    SvaraRadera
  2. Nå inte vet jag om det är mycket, det har snöat hela dagen men det är mest blötsnö. Men det är tillräckligt för en liten en att leka i!

    SvaraRadera