2012-11-11

En fantastisk fantasyhelg

Fast jag är helt, helt slut efter tre KK-dagar (sa jag att jag är SLUT??) släpar jag mig till datorn och delar med mig av några bilder.

Först av vår fantasyutställning. En karta med en kontinent som deltagarna gjorde tillsammans. Och resebroschyrer som skall locka folk att resa till länderna där.







Och sist men inte minst, den fina fina fantasylabbgruppen, som var så kreativ, rolig, snäll och fin att jag började gråta lite när jag skulle säga hej åt dem. Så nu vet alla vilket blötdjur jag är. Fast jag försökt smälla i dem att jag är The Dark Overlord. Voj nej.


3 kommentarer:

  1. Stackars lilla "blötdjuret" - men jag tror nog att alla där hade tårar i ögonen.... Jag hade i alla fall.

    "Europa uppochner!" :P

    (Owner of The Unnamed Island)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att du identifierade dig "Anonym", nu vet jag i alla fall vem du är. Det är svårt att hålla de anonyma på förra inlägget i sär :-)

      Radera
    2. Owner of The Unnamed Island12 november 2012 18:53

      Hahaa, antagligen typ Ida eller Sara eller nån sån... dom höll alla på o diskuterade det mest :)

      Radera