2012-09-17

Vad tar ni för valpen där i fönstret?

Förra veckas måndag såg jag annars min lilla tös i ett skyltfönster.


Ursäkta den uschliga mobilbilden. Men där står alltså Anaché i ett fönster som puffar för Bokkalaset i Ekenäs den 4-7.10 Då skall jag dels uppträda i skolor med Henrika Andersson (först drar vi ett pass tillsammans, sen två var solo), dels tala om läromedel i historia under rubriken Saga eller sanning tillsammans med Sture Lindholm för hugade lärare och andra intresserade.

Nu skall jag skynda iväg till tåget för att ta mig till stan för en liten reunion med några av skrivretreatskvinnorna, planering av ovan nämnda Bokkalas med Henrika A och senare på kvällen Tammis höstfest. Pust! Har en skjorta med i väskan att byta till ifall jag blir för svettig innan festen.

2 kommentarer:

  1. Busy life. Och då är det väl inte så konstigt att det blir uschliga mobilbilder när man snubblar över tösen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu är det lite VÄL busy. Lär lugna ner sig i slutet av november sådär...

      Radera