2012-09-27

Turnédag fyra

Jag multitaskar och både packar inför Göteborgsmässan (avfärd i morgon!) och turnerar vidare: Idag gästar jag Kolofonten, dvs fantasykollegan Jenny Wiik. Jenny kommer ut med sin första roman i höst, Bildbindaren. Den lär ha gått till tryckeriet nyss, jag är väldigt nyfiken på den!

I morgon kommer jag alltså att befinna mig på bokmässan, men det betyder inte att turnén avstannar. Fredagens stopp är hos En gul apelsin (Malin Klingenberg som bland annat skrivit barnboken Patrik och pensionärsmakten) och så avslutas turnén på lördag hos Lopptorget (journalisten, poeten och kokboksförfattaren Karin Erlandsson). Följ med!

För er som är vänner med mig på FB: Jag skall försöka lägga upp bilder från mässan an efter. Beror på om jag kommer in på bra trådlösa nät eller ej. Bloggen får vänta till måndag, men då skall jag uppdatera desto mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar