2012-09-07

Saker jag inte tänker göra

Listor är roligt. Jag vill göra en till. Här är tio saker som inte är på min bucket list (bucket list = lista över saker man skall göra innan man dör):

1. Forsåka i kanot

2. Läsa Fifty Shades of Grey

3. Äta skalbaggar

4. Resa till exotiska ställen där man får exotiska sjukdomar

5. Bestiga ett endaste berg

6. Bli lika smal som jag var som tonåring

7. Skilja mig

8. Hoppa bungeehopp

9. Skida Vasaloppet

10. Ha en oerhört välansad trädgård eller ett oerhört prydligt hem

4 kommentarer:

  1. Haha, fenomenal lista. Jag har läst Fifty Shades of Grey, och jag tycker om att resa (fast undviker gärna exotiska sjukdomar), men de övriga punkterna är jag också helt ointresserad av att genomföra. Dessutom skulle jag aldrig i livet åka till rymden om jag fick chansen. Never. Jag skulle heller inte åka ubåt, tror jag. Eller hoppa fallskärm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag reser också gärna men håller mig till länder där man inte måste undvika rå frukt och is och sånt där...

      Ubåt = never.

      Radera
  2. Stor listspecial: http://101ord.blogspot.se/2012/09/list-extra.html

    (Inte listor jag skrivit alltså: utan bara en bara en lista jag skrivit, över listor jag eller någon annan skulle kunna skriva.)

    U.J.

    SvaraRadera
  3. Wow Urban, en outsinlig källa till blogginlägg! Den skall jag utnyttja. Fastnar för flera av dem.

    SvaraRadera