2012-09-05

Muntur & Joc Koljonen

Idag har jag besökt Rundradion i Böle och varit gäst i ett avsnitt av pratprogrammet Muntur som skall sändas senare i höst. Upplägget är att det är olika programvärdar varje gång, och värdarna får bjuda in vem de vill. I "mitt" avsnitt var Johanna Koljonen programvärd och jag och M.A. Numminen gäster. Jag tror det blev ett ganska intressant samtal om hög/lågkultur, fantasy och hur man gör för att slå i Sverige.

Joc och jag gick i samma gymnasium men på olika klasser och vi kände egentligen inte varandra då. Det var verkligt roligt att få sitta ner och prata fantasy med henne. Och M.A. lärde oss hur man korrekt skall signera böcker.

Programserien kommer att börja sändas i slutet av oktober.

I morgon kanske Anaché når mitt hus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar