2012-09-06

Äntligen!

Hon är här! Det nyaste tillskottet i familjen anläde kl 16.00 denna torsdagseftermiddag.

Lådan var stor, och tung.


 Inne i lådan fanns hon. Anache! Välkommen lilla vän. Jag har längtat efter dig.


Titta så snyggt guldtryck! Jag älskar det. Älskar.

Sen hör det till traditionen ända sen Arra att jag fotar nytillskotten tillsammans med hunden. Se så stolt storasyster hon är!


Och så kan ni få en sneak peek:


Är inte symbolerna snygga? Jag har designat dem själv! Fast layoutaren gjorde dem hundra gånger snyggare än mina kråkfötter var.

Glöm inte att om du beställer Anaché från S&S hemsida så får du en extra myt på köpet! Director's cut, if you will. Ja, och så är boken på 25% rabatt också.

9 kommentarer:

  1. Hurra! Grattis! Skitsnygg pärm! Och vilken sneak peak... Måste trava upp till åttonde våningen och köpa din bok! :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!
    Först trodde jag att "gerr" var korrfel för "getter" men sedan erinrade jag mig att det är ett Annachéord jag kommer att få lära mig framöver.

    U.J.

    SvaraRadera
  3. Wow! Maria. Imponerande.

    SvaraRadera
  4. Grattis Maria! Hurra för dig! Hurra!

    SvaraRadera
  5. Grattis. Vilken underbar framsida!

    SvaraRadera
  6. Men hurra hurra för dig och din nya bok! Så snygg! Kram.

    SvaraRadera
  7. Tack allihopa och KRAM för ert fina stöd!

    SvaraRadera