2011-12-30

Manusbunten

Så här i slutet av året brukar folk lägga upp bilder på sina bloggar över året som gått.
Jag lägger upp en bild på vad jag sysslat med i höst.


Jag tycker inte riktigt bilden gör pappersbunten rättvisa. Men detta är alltså mitt manus. Jag är lite förvånad över att jag lyckats få det klart samtidigt som jag varit hemma med en liten pojke. Och gjort lite brödjobb. Min man jobbar också hemifrån, annars hade det varit omöjligt, och min mamma har hjälpt mycket med barnpassning. Men ändå.
Rätt stolt är jag faktiskt.

7 kommentarer:

  1. Det ska du vara! Mycket imponerad är jag. Gott nytt skrivår.

    SvaraRadera
  2. Det ser mycket imponerande ut. Grattis grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattis och gott nytt år!

    *försöker att inte inbilla mig att jag ska skriva en massa när jag är föräldraledig*

    U.J.

    SvaraRadera
  4. Tack Nora!
    Fast Urban, detta jobbade jag dels med innan jag fick sonen, och sen i höstas var jag inte längre föräldraledig utan stipendieledig. Föräldraledigheten var slut. I våras gjorde jag inte ett smack.

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat! Hur lång tid tar det innan vi får läsa? :-)

    SvaraRadera
  6. Vi får hoppas att det blir antaget först :-)

    SvaraRadera