2010-01-08

Mitt liv i böcker

Inspirerad av Amanda (se mitt inlägg nedan): om jag var boktitlar. Jag vet inte om det finns några "regler" för det här, men jag valde sådana titlar som jag har i bokhyllan just nu. Om du också gör den här listan, lämna gärna en kommentar med en länk! Jag är nyfiken.

Är du man eller kvinna? Not that kind of girl

Beskriv din tonårsperiod? Sagor om förvandlingens lag

Hur mår du? Sleep, pale sister

Beskriv stället du bor på? Blackbird House

Vart skulle du vilja resa? Austenland

Beskriv din bästa vän? Gifts

Vilken är din favoritfärg? Jadekatten

Hurdant väder är det just nu? Fröken Smillas känsla för snö

Vilken är din favoritårstid? Sommar och en medelålders kvinna

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta? Wicked Lovely

Vad betyder livet för dig? Love (and other uses for duct tape)

Hurdant är ditt parförhållande? Den vidunderliga kärlekens historia

Vad är du rädd för? Fast food nation

Vad drömmer du om? Fragile Things

Dagens aforism? Tiden är ingenting

Vilket råd skulle du vilja ge? Allting som är trevligt är bra för magen

Hur skulle du vilja dö? Med nio liv

Ditt motto? Now write!

Vad gör dig riktigt ledsen? The Great Failure

Vad gör dig riktigt glad? Kärlek, oliver och timjan

1 kommentar:

  1. Det här var riktigt kul! =D

    http://manskensforfattare.blogspot.com/2010/01/om-jag-var-boktitlar.html

    SvaraRadera